Selasa, 28 Disember 2021

HADIAH HOST PARTY NORWEX DISEMBER 2021


SYUKUR ..alhamdulillah ...
asal macam ni aku tengok ig akak jual norwex ni ada promo barang serendah RM20 

biar betoi ..barang norwex Rm20 
kitchen cloth ni biasa RM49 ok ..
paling jauh pun ko dpt Rm38 ..ni sehabis murah aku bagi 

tutup textured kitchon cloth ko bagi Rm20 ..biar betik..

langkah pertamaa aku post dalam Fb ..
taklama haniza pm nak beli optic scarf dengan dak Jibah ..Rm80 free postage ..terus oku create party nama HANIZA..

kemudian ..jibah pulak PM nak beli ..dia terus bukak dalam group E biz sekolah ...masa tu menderu order masuk ..RM120 aku close dapat redeem sabun UPP 250g

pastu aku bukak lagi batch 2 ..terus closed ..order laju ..jibah paling banyak order
pastu batch 3 aku bukak aku add ons kain aku sendiri aku close yang ketiga ..
tup tup ..sale aku naik sampai RM800
aku macam nak closed party awal ..atleast dapat lid petak tu 

tapi aku fikir sabar dulu
mana tau ada order lagi masuk

kalau aku tunggu pun aku bukan nya nak kain kain tu sebabdh memang ada..tapi aku boleh jual nanti ..so aku bersabar

promo lagi kat stories..kat wssap..kak majidha pun amik satu set 120 free sabun..
tertiba linda budak Um pm aku kat FB nak jugak..

diam tak diam naik sampai Rm1260

aku kata aku tunggu sikit lagi kalau 30hb takde org order aku closed party ..kang habis pulak hadiah party ni ....aku aim yang lid 4 segi tu ...

mmg nakkk sangat ...
so tadi pagi kakak aku order RM120 
pastu Ida , adik ipar aku pun order RM80
pastu aku ada Rm20 je lagi utk aku closed order.

apa lagi aku ingat kat Oda member class zaman idrisiah ..aku bgtau ni mmg tengah sales gila 
kalau ko nak aku belanjan postage ..
hah! apa lagi ..oda pun setuju ..

yey!!!
Rm1500 tepat tepat aku pun closed party ..
akhirnya ...

so ..apa aku dapat sales Norwex Disember ni 

1. Hadiah Party RM403
2. komisyen Rm163 ( belum finalize)
3. untung beli bayar pakai Grab ..rm30,rm40,rm8....ni sebab bayar pakai grabpay ...
4. 2 kain Textured cloth amethyst ...

Alhamdulillah ..syukur 


kalau korang berminat join team norwex aku silakan ..
RM90 sahaja...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...