Jumaat, 3 Disember 2021

Putu Bambu Juriah, Ayer Hitam 2021

Last aku dtg sini tahun 2018… masa kursus di JB .. aku singgah dengan kak Lee Saw hua masa balik kursus. Best masa ni dpt hotel sorg je sebilik takde share… sebab aku fasilitator. 


Anak aku beli nasi Ayam… tiga pinggan .. suami aku amik nasi lauk asam pedas .. total makanan kami RM30… air kami beli air kelapa di kedai hujung sana.. 
Tak sempat nak rasa buah buahan tu.. yelah banyak sangat benda nak makan kan … ikut kan ada banyak nenas masu … nangka dan p lam di jual… aku suka beli buah buahan ni…


Ni putu bambunya.. sedap mkn panas panas


 Kalau korang ke jb dr melaka ke kl ke boleh masuk ayer itam ni … makan lunch kat situ … best ! Harga pun ok. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...