Isnin, 27 Disember 2021

Selera Tradisi Katering, Pontian 2021

PERINGATAN : JGN DATANG TANJUNG PIAN JAM 4.30 KAUNTER TIKET TELAH DITUTUP ..DEN DAH TERKONO...DTG PAGI OK...

Pernah tak ada masa masanya korang teringin makan menu Hari Raya 
macam ketupat rendang, lodeh, nasi impit ...lauk lauk yg kita makan bila raya ..

rupanya ada restoran makan tema Raya .. first time aku dengar ... dan kebetulan aku di Pontian . merasa aku makan menu menu raya ...sedap sedap pulak tu ...

ni nama nya Selera Tradisi Katering ..terletak di Bandar Pontian Johor.

da banyak menu raya di sini ..antara yang kami makan rendang daging, serunding kelapa, kuah kacang, lauk kambing, daging goreng kunyit ..ada jugak kuah lodeh tapi masa aku dtg dh habis ..


ni tempat order makanan ..korang pilih ..sambil tu adik tu akak sediakan menu yang kita minta ..on the spot 

ketupat nasi 

so semua makan lauk raya ..sambil makan ada pulak lagu raya dipasang ..hahah..feel betul macam raya 

daging tu mmg sedap ..yg Orked tegah cedok tu

licin ..semua pinggan makan habis ..takde sisa..


 ni lah restoran yang aku maksudkan ..so kalau nak merasa makan boleh lah google ..Pontian ni jauh jugak tau kalau ko exit Sedenak ...dalam 30KM ...

kat sini banyak tempat menarik jugak ..macam tanjung piai ...

oklah ..jumpa lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...