Jumaat, 3 Disember 2021

Review Jujur Glex Hotel J

Aku menginap di sini pada 3/12 hingga 4/12. Sebenarnya aku masih berdebar lagi ingat insiden Orked memanjat tepi bridge dr parking ke hotel setinggi 6 tingkat. Ya Allah! Menangis aku mengenangkan bagaimana kalau tadi dia terjatuh. Bukan setingkat … 6 tingkat .. ya Allah takutnya. Nnt aku cweita semula.  
Ni muka utama hotel ni … kalau korg sampai first impression korang mesti. Tak bestnya hotel ni… 
Dia takde pool dan jo food povided. So sebab tu dia 3 bintang sahaja.. tapi ada part yg best hotel ni…

Korang nampak tak ketinggiannya .. disini lah orked panjat nak tengok ke bawah .. masa tu aku kalut kat kereta nak kunci kereta. Dia dh berlari dulu… aku tak nampak apa dia buat.. 
tapi aku tanya ko panjat sini ya… ya Allah.. nasib baik tak gelincir … 
Ni dalam bilik dia…. Ihsan tengah buat ais … tak paham aku! 

Salah satu sebab otel ni best gila… aircond yg sgt sejuk… selesa betul…


Ni luar bilik dia… pada aku hotel ni ok snagattt sangattt… bersih dan simple

H

Ni bilik aku … ada dua katil queen … selesa sngat … kami tido tak de berhimpit himpit… aku sekatil ngn orked… ayah dia iyad dan ihsan sekatil… mmg lapang pastu aircond sejuk … selesa gila tido malam tu… luar hotel ni pulak happening banyak betul port makan … antaranya Banafe Village.. 



Ok.. yg paling korang takkan percaya ialahhhh!  Harga nya… semalam hanya 62 ringgut..
Ya semalam aku dpt 62 Ringgek sahaja… bilik seselesa ini…

Mesti korang rasa no class tapi pada aku sangat berbaloi Ram60 ringgit ko dpt bilik sebesar ni dan seselesa ni… apa ada pada bintang yg pentingggg bersih dan selesa … okeyss! 
Wifi laju. 

Lain lain tips;
1: pastikan ko minta duabkd kunci bilik. Dia akan kasik satuu ko minta satu lagi. Boleh minta ya…

2: jaga anak . Jangan sampai jatuh antara bridge hotel ke parking. Pegang anak kuat kuat.

3. Sejadah iron elok lah bawak .. tempat iron agak jauh. Sejadah kena amik kat lobby dia takkan hantar( ingat dek non 60 ringgeek) 

4; kena endorsed kad parking setiap kali nak keluar .. ni ada lemah sikit. Tp ko kena lah pandai kan .. sorang endorse yg lain tunggu dlm kereta. 

5; deposite 100… nnt keluar dpt balik 100 .

Oklah itu sahaja komen / review aku… esok kita twngok kemana pulak otel baru yg aku nak check in ..

Ok bai… alhamdulillah … 


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...