Khamis, 3 September 2020

VEVEONAH MOSIBIN TIPU?

 Aku terbaca The Vocket pasal budak nama Veveonah Masibin ni tipu dia bukan budak u ..sekadar buat video utk content Youtube ...mak aihh ! ni dakwaan berat ni ..apsal boleh keluarkan kenyataan macam ni paktimbalan menteri ...Menteri Komunikasi dan Multimedia, dan Timbalannya, YB Datuk Zahidi Zainul Abidin ...aku pun bila baca pasal the Vocket ni terus share ..sekali ada member tag aku berita pasal budak ni ..dan aku sendiri jumpa link facebook UMS menemuramah Veveonah Masibin ni ...dan memang dia budak u ..

adoi betapa mudahnya fitnah berada di hujung jari sahaja ..dengan aku aku sekali tertipu ...


ni berita dari The Vocket

so bila aku google pasal Veveonah ni ..sbenarnya betul dia budak U ..dah tiga kali aku ulang ni 




masak menteri ni nak menjawab balik kenyataan yang dia tularkan tanpa mengkaji terlebih dahulu ..adoiii




so dengan ini aku nak perbetulkan :

VEVEONAH MMG BUDAK UMS 
DIA AMIK QUIZ UTK CARRY MARK ..HARAP TIMBALAN MENTERI BETULKAN SEMULA ...HARAP MAKLOM!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...