Jumaat, 4 September 2020

VIVO PIZZA REVIEW 2020

best and terbaik!

Aku dan member sama sama posting Melaka makan makan tadi..kami dh tak tahu nak makan mana maka kami pilih jumpa kat Aeon Jusco Bandaraya ..senang ...pastu kami pilih makan kat Vivo Pizza

mmg puas hati makan kat sini weh! sedap!!!.....




yg ni pun sedap cuma masam sikit....

aku pilih air coklat dengan nasi ...mas amik pizza...Anie ambi panni macam sandwich subway tu ...dayot makan lasagna

Molten Larva ni serius sedap weh ..makan dengan aiskrim vanila ..ya Allah macam nak repeat weh!

yg ni ok ok jelah ..mgnkin sebab dh kenyang kot tu yangtak rasa sgt nikmatnya

kami semua sebaya ni umur 37 tahun 2020 ...mas , aku , mahab dan yot...


aku mmg recommend makan kat vivo ni ..next time boleh bawak anak anak makan sini ..mmg awesome! ok...
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...