Sabtu, 29 Mei 2021

 tadi aku sapa kawan kawan dlm group sek rendah. tak ramai pun ada kami berempat . 

sekali Fila tegur..

"Ama aku baca blog ko"

"Hahah.."Aku gelk dulu . Segan.

"Apasal ko kesitu?" merujuk pada blog aku.

"Ntah tak ingat.."

"aku suka penulisan ko .. 

rilek2 je ...aku suka baca" dia menambah.

alamak ai ..segannnya .

Aku mmg sejenis suka tulis apa je yang terlintas kat kepalaotak ..hahah..satu nye sebab facebook bukan tempat sesuai aku nak bercerita..ko bayangkan kalau ko bercakap dengan kawan kawan ..tapi apa yang ko cakapkan tu boss ko baca ..(en saufi GPK Hem..) ada ex boss ko ..pengetua Hj Rashid ..tak pun ayah mertua kot dan mak mertua ko ..alahai !!! malu kan ..

kadang kadang ada benda yang aku nak luah ..nak melawak ..nak marahkan ..macam tak sesuai je ..hahah ..pastu ko kena pilih pilih pulak friends yang boleh baca status ko.. hurmm.. sini simpel..blog ..sukati nak cerita apa nak tunjuk gambar apa ..hahah...

aku happy lah juga bila ada feedback macam tu kan ..kiranya ada content lah jugak blog aku ni ..hihihi....

sebenarnya ari ni ada orng tengah buat kerja kat rumah aku . Yusof nak pasangkan kabinet bilik dengan dapur . nnt aku share kalau dh siap almari tu .. ok lah


ok nnt aku update semula ok ..

nak beli barang norwex boleh direct ke sini 

https://amazabidi.norwex.my

https://amazabidi.norwex.my

https://amazabidi.norwex.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...