Ahad, 9 Mei 2021

NORWEX BERBALOI KE NAK BELI?

OK kalau korang tang aku kan ..sejujurnya berbaloi sekiranya korang mmg PENGEMAS. mmg suka lap lap dapur rumah ..mmg rutin korang lap lemari lap kipas, lap cermin tingkap semuaa..
tapi kalau korang bukan sejenis yang mengemas hanya buat benda wajib korang takkan rasa berbaloi sgt pakai norwex ni .
hah !

itulah sebab nya bila orag tanya aku pasal berbaloi ke beli kain ni sebab mahal aku terpaksa cerita macam tu..aku tanak ko rang rasa tertipu pulak ..sebab terus terang bgtau mmg kain ni tak boleh bangun sendri utk lapkan rumah utk kita . 

kita lah jugak kena buat semua kerja tu ..

macm org beli thermomix dia kata memudahkan kan ...tp aku suka pulak conventional punya style ..ikut suka nak masuk apa dan bila .. hat tu macam kena tunggu depan machine ikut arahan dia ..

kita yang buat dia bukan dia yang buat kita ..hat ni terbalik . kita tak boleh buat apa selagi dia tak beri arahan ..ermmm....

so berbalik pada kisah norwex ni kan ..buat permulaan korang belilah kain kitchen cloth kalau tanak rasa rugi sgt ..dh cuba rasa ,..kalu ok ok lah ..kalau tak ok tok sah beli lagi ..kan .

itu je yang sis mampu cakap 

la ni zaman gawat kita paham sgtt..kalau ada pilihan yang murah awat nak guna yang mahai ..tapi kalau mampu silakan ..pm sis ..sat g sis guide hanpa ...

ok ....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...