Sabtu, 22 Mei 2021

project laundry cabinet dan kitchen display unit

 itulah akhirnya aku buat jugak kabinet utk bilik tidur...asyik tangguh je ..

aku amik inspirasi dari dua gambar ni .tapi tak tahu sejauh mana yang akan jadi.

kali ni aku buat dengan Yusof ..kawan Azim . Azim dulu yang buat kan almari dapur aku. 

harap kemaslah rumah aku lepas ni . takde lah masalah lagi nak susun baju baju ni ...pening aku baju baju ni berselerak. 

oklah ..kos total utk dua almari rm 7k . 

aku tak pasti lah murah ke mahal ..mmg harga macam ni kut . aku pun malas nak pikir dah . 

harap budak ni buatlah keje kemas kemas seperti yang di janjikan ..

gambar sumber FB

Gambar sumber FB


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...