Selasa, 25 Mei 2021

Biskut Premium Yatie Kitchen

Aku order biskut ni sebab tengok testimoni mmg mantul .

aku beli dua pack utk Kakak ku di Sri Manjung. 

satu set RM70 dapat dua biskut . aku ingat saiz yang sama rupanya sain yang sugi tu kecik sikit bukan ikut bekas butter coockies yang biasa kita beli ...

ok dh nama dia premium mestilah harga agak mahal dan pada aku biskut biskut dia sedap tapi dengan harga yang yatie kitchen offer pada aku agak mahal . pricey..

tapi mahal dia bersebab :

1)packaging dia kemas ..

2)dpt dalam kotak ..

3)tin dia custom made brand yatie kitchen ...

lawa pulak  tin dia tu ..

ok rasa biskut paling pentingg sedappp..mmg sedap aku tak tipu.

ok..korang boleh je beli biskut dengan harga lebih murah tapi dalam packaging yang biasa biasa jelah kan ...

so takdelah ko rasa cam tertipu pulak makan biskut yatie kitchen ni ...nama dia pun dh sah sah dia tulis luxury premium . 

ok baru aku ingat harga dia .1 set RM70  masuk postage RM10 

so total RM80. aku amik dua set RM160


siap ada nota utk abang posmen

elok dalam ni tak pecah

biskut sugee

ni kotak dia

luxury premium

butter cookies

butter cookies dia banyak rasa

biskut sugee

kalau nak beli satu satu pun boleh


perbezaan saiz dua dua biskut tu

korang boleh tengok kat IG yatie kitchen ..

aku perasan ramai insta femes yang dh ada product sendir dan berjaya ..mcm khairul aming, yatie kitchen, dan yang lain ..yang bagus nya diorg ni ada folowers yang diorang create sendiri ...product sendiri....

aku jual barang org ..norwex hahah..pm kalau nak beli ready stock!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...