Jumaat, 19 November 2021

Fila La Pot , Mohd Chan By The Gardens

 korang ingatb tak aku menang hadiah makan Filalapot kat Mohd Chan. So malam tadi kirog g redeem. aku kata kat suami kita nak makan free jangan mtambah menu lain banyak sangat ..so kitorg amik satu lagi soft shell cran telor masin ..baru tau rege dia dalam RM39 ..hahah..tapi sedap oklah ...

so air aku amik asam boi satu jug dengan air teh lemoh utk Iyad..satu ..nasi putih 4. 

so boleh lah kami bajet makan malam tu around rm 80 aje..tapi entah apa suami aku oorder malam kena sampai RM125 tak termasuk filalapot yang free tu ...

oklah ..dia nak kasik anak bini dia gemok 

hahah..

so review aku sedap ..menu baru tu sedap ..actually dia tak launch lagi menu tu baru try ..kasik rasa ok ke tak ..

aku suka kedai ni satu for sure bersih..kalau lap meja tu pakai dettol ok..mop lantai pun bau dettol,pastu servislaju ..duduk kejap je air dh sampao ..dalam 15 20 minit makan sampai oklah ..pastu dia kena walk in ok ..tak boley main book ...dia tak layan nnt dia kata org tak dtg susah dia nak call bagai ..

pastu rasa masakan dia sama je kat mana ko makan ..kat bangi ke kat shah alam ke ..sama je rasanya ..oklah kan ..mencapai sop yang ditetapkan ...

air dia asam boi tu. mg refreshing tul ..aku suka. 







nila Fila lapot tu ..sedap!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...