Selasa, 2 November 2021

Flask Nescafe Gold

 Beberapa kali jugaklah aku nampak box ni kat speedmart.

Nak beli ke tak?

Aku mmg suka collect flask ni… aku dr dulu beli macam macam jenis flask.. ada tupperware… ada jenama thermos kot … tak ingat … aku ada jugak flask norwex… lepas ni aku ingat nak beli brand starbucks pulak …

Mmg suka flask ni

Oklah kalau korang nak beli …beli kat speed mart muran je… dalam Rm56 lebih … kalau kat shoppee RM75.90…

Kalau flask sahaja pun mahal tau 

Korang boleh refer bawah ni.. saje aku gugel… sekali jumpa kat shoppee…

So apalagi rembatlah… mmg tengah morab pun.

Hihi

Tadi aku terbaca post pasal insta famous beli kasut rege 13k pastu penuh org komen kat situ … 300 lebih komen..

Pastu aku perasan suami influencer pun ada dlm fb tu… 

Rajin balas komen org yg kutuk2 wife dia. 

Korang cariklah. 

Oklah.tu baru kayo…

Ni beli flask 50 hengget nak update! Hahhah





Gambar sumber : shoppee
Harga flask sahaja

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...