Sabtu, 6 November 2021

Harga Makanan di Mohd Chan by The Garden, Taman Seribu Bunga , Melaka Nov 2021

Semalam kali pertama makan di Restoran Mohd Chan by The Garden kat Taman Seribu Bunga. Sebelum ni biasa makan nama kedai nya Abdullah Chan - Restoran Chinesse Muslim kalau dtg sini wajib makan butter prawn dengan ketam kulit lembut tu… mmg sedap! 

Lama tak makan kat chinesse restaurant

Oklah kalau korang tanya aku mahal aku murah . Pada aku harga nya standard kalau makan dekat Secret Receipe ke .. atau restoran Kenny Rogers hah macam tulah rege dia .. 

kalau nak murah amik nasi goreng ke .. macam ala cart.. kalau set pun ada macam utk 5@6 org makan RM158

Tapi kan .. masakan dia mmg sedap ! Ya Allah nikmat dunia kan…sedap sangat..: 

Korang boleh tengok sendiri harga di menU bawah ni…

MENU NASI ni antara yang korang boleh order..kalau kedai biasa nasi goreng dalam Rm5-7 jugak kan ...

Kalau suka menu Mee boleh try menu ni 

Siakap ni pada aku murah berbanding kalau ko makan kat Langkawi ..hahah

Nasi yang ketam lembut tu Imran ada order ..sedapla 

pelbagai menu dim sum ..kami tak makan dimsum hari tu 

Ikan siakap stim pun agak popular

dulu org dtg chinese restaurant sebab nak makan butter prawn nilah ..

so silalah ke sini kalau dtg malam kena awal ..jam 9 malam last order di ambik...boleh lah kalau nak cuba ..masakan dia ..NO REGRET!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...