Sabtu, 20 November 2021

IHSAN DAN JEN HOTEL,JB

sumber : google 

Suami aku menyatakan hasrat nya nak Ihsan bergiat aktif dlm sukan tenis. so dia bersetuju nak spend utk ihsan attend kelas dan join tournament,

so di pendekkan cerita Ihsan first tournament adalah pada 4hb Disember ni di Nusa Duta Johor Baru. sso memandangkan alang alang dh nak ke Johor tu .aku ajak suami aku check in semalam kat JB..ny right petah tu boleh lah golek golek kat hotel sebelum besoknya balik ke JB..

dia kata minggu depan dalam 27hb nak balik Ipoh nak main tournament kat sana . As wife and good mother aku ikutkan jelah .. dia pun tengah seronok ada financial freedom yang dia boleh spend apa yang dia sukai .. so kalau dia suka pada tenis ..so aku raikan . sekurang kurang nya aku support sukan yang dia suka. nakmbuta macam mana itu kesukaan dia . Aku pun bersyukur dia join benda yang aku boleh join. 

tapi aku masih berharap Ihsan boleh masuk sekolah agama swasta yang aku nak hantar dia di Seremban tu . tapi aku belum kaji lagi. apa pun Ihsan bakal ke sekolah agama Insya Allah..kalau sekolah agama ni tak jadi baik sgt jadi baik sikit sikit pun alhamduliilah ...dr sek men dah biasa kan diri dengan solat tahajud..solat jemaah.. baca quran dan belajar bahasa arab . aku yakin apa yang abah bagi aku ..hantar aku kes ekolah agama pada aku sgt bagus . dan aku nak benda tu dapat kat anak aku pulak . 

cuma imran aku kena cover balik kemudian hantar dia ke sekolah pondok nnt dengan adik beradiknya . biar dia belajar tadah kitab sebelum dia masuk U ..atau fly g oversea. Biar dia belajar ilmu agama .kalau dapat hantarkan ke pondok moden . bukan utk aku ..tapi utk diri mereka. penuhkan dada mereka dengan bekaan ilmu akhirat . semoga mereka berjaya dunia dan akhirat 

oklah 

so aku pun mencari cari tempat nak book hotel utk stay 4 dan 5 hb ni ..

aku pilih Jen Hotel sebab ada less sebab dah duduk situ dua tiga kali nnt nak check harga dia . RM222.22 rata rata aku check di agoda dalam Rm300 lebih 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...