Rabu, 3 November 2021

My first Potmeirion Collection

tulah orang dah pakai lama ko baru nak merasa 

jadiklah kan ..org ada ko ada ...banyak ni pun dah syukur ..janji merasa 

aku jenis simple ..janji ada 
 tapi mmg berat lah pinggan ni ..
cuma empat orang je set yang aku beli ni ..

tapi corak dia tak sama yang dalam gambar bawah ni ..mug sama corak ..
bunga yang macam plate kecik sikit tu takde ..
dia dh bgtau siap siap corak tu tak boleh pilih ..
16 pieces



lawa tak yang aku beli ni ..


apatah pinggan mangkuk macam ni pun mahal nauu ..tahulah made from UK kan ...alhamdulillah syukur ada jugak ..nak rasa kalau minum air masa rasa starbuck tak ? hahha...

korang kalau nak beli boleh cari IG:  L_orchidsUK 

aku beli kat sini ...yang aku beli ni paling murah aku jumpa ..RM850 . nak merasakan ..lepas ni aku dh tak beli dah ! hahah ..berat yakmat pinggan ya ...



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...