Jumaat, 19 November 2021

Duta Mohd Chan Taman Seribu Bunga

 


lepas balik je makan kat Mohd Chan tu terus aku cari FB dia ..saja lah nak tengokkan ..

tertiba dia ada buat contest ..ala share button like kemudian tag dua orang kawan ..lepas tu follow page FB dia ...mudah sangat kan ..ta yah jawab soalan apa apa ..aku tengah contest ni pun cam sikit je yang masuk ..tak ramai join ..aku saje jelah masuk ..kalau menang alhamdulillah 

dan masa aku join tu dh nak tarikh tutup pun ..aku pun promote gak kedai mohd chan ni kat FB aku ..aku perasan adalah dpat notification yang kata post aku pasal rstoran mohd chan ni engaged dengan ramai org ..

so aku mengandaikan aku ni ada followers aku tersendiri ..kan ..so macam oklah ..

taklama lepas tu masa aku kat penang kot ..malam dinner tu aku dapat wsap bgatu aku menang contest ni ..yeay!! alhamdulillah ..


first time au masuk contest gini menang tau! hahah..aku rasa bersyukur nya lahai ..dpat makan percuma ..bila tah nak makan kat sini...

aku ingat nak tunggu imran ..voucher tu boleh makan sehingga 15 Disember ni ..kena tunjuk mesej...oklah ...

lepas ni nak jpin contest lagilah ..mana tau boleh menang ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...