Sabtu, 6 November 2021

Mohd Chan Abdullah by The Garden.

so memandangkan anak bujang dh nak masuk serama ..maka ayahnya beria nak bawak makan kedai sedap sedap..
yelah anak..jom makan kat Abdullah Chan ..eh! dulu nama dia resroan Abdullah chan kan .. ke dh tukar nama hahaha ..tak kezzah lah ..menu tetap sama ..sedap as usual okey...heheh

oklah selalu org nak tahu berapa harga makan kat sesuatu tempat ..
so ada dalam post sebelum ni ..pasal harga ..ada siap tepek menu dia okey ..korang tengoklah ...yang kat bawah ni aku rasa suami aku amik yang small portion je ...just nice utk kami satu keluarga ...nasi putih aku ingta RM 1.80 hahah..lagi ..air dia boleh order air asam boi buah kedondong tu paling sedap sebenarnya ..segelas dalam RM 4.9 ringgit rasanya ...
oklah ..ni menu yang kami makan malam tu dan total kos dalam RM 222 sen aku tak ingat ...alhamdulillah dpt merasa masakan dia...
butter prawn paling lejennn kalau masuk sini wajib order ni 

ni menu imran Rm17 oklah ,...

gambar kenangan 

dalam ni mmg cantik tau ..makan deco restoran Chef Wan 

tauhu ..ni aku cannot go ..bau hamis telor 

siakap shechuan cili -cili RM59

ni semua yang kami order

berseera ko makan ekkk

ibu dgn si mokmok 

ketam lembut sedappp sgttt

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...