Khamis, 4 November 2021

Ibu susuan IYAD

Alhamdulillah ..hubungan masih utuh buat dua keluarga ini ..
Ibu susuan Iyad, Dr Ain dan suaminya Isham. Serta Iyad dan adik beradik susuan nya .

kalau korang nak tahu masa iyad kecik iyad sakit dan Dr Ain telah berikan susu kepada Iyad...
sebab itu Dr Ain menjadi ibu susuan iyad 

Kami ke rumah mereka minggu lepas .dan hari ni 4 November 2021 ..mereka balik melaka dan singgah rumah kami.

Alhamdulillah ...aku masakkan laksa , dan hafidz belikan goreng pisang ...dr ain dtg bawa banyak makanan..ada kek batik indulgences cheese dan brownies..lepas tu bawak lagi magi kerabu ...ada keropok dan popia frozen ..ya allah banyak nya makanan 

aku takde apa nak bagi ..aku bagi dr ain barang norwex..ada span basuh pinggan, ada kain kitchen towel dua , silicon lids dua ... dan sabun UPP...


anak anak bermain ..Anak dr ain ada 4, Ahmad Zhafran, Aufa Syifa, Ali,dan Aidil


di rumah mummy ..

orked dan mask lGBTnya



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...