Sabtu, 4 November 2017

Hello November!

Alhamdulillah dah masuk bulan Nov dan pelbagai misi kita kena selesaikan..

Exam SPM
Paper pertama 6 Nov sehingga 28 Nov . Yang best 27hb tu last paper aku jaga.. hahahh...excited lah sebabnya makan disediakan dan 6hb tu first day aku diet No Sugar. Dan aku nak start kelas zumba di area rumah aku .

PT3
Aku akn menyelesaikan kertasa jawapan Pt3 secepatnya minggu hadapan dan aku akan last key in 21 hb utk form 2 dan form 3. Jangan lupa key in PAJSK utk tenis. Walaweh!!

Keberhasilan
Kena buat utk kenaikan gaji tahunan.

Pindah ke  Coutry Villas
So mmg ada banyak benda nak disettlekan sebab nak pindah ni. Termasuk memenuhkan rumah dengan benda benda wishlist!

Antara nya freeze dua pintu yg besar nya tinggi aku . Aku usha kak munah kat insta pakai Hisense je RM 4500 ok gak dr samseng yg mahal sampai 6k ceh! Dah sama harga kabinet kitchen ikea. Huuurmmm.. aku nak gak beli dryer banyak senang keje aku beb! Rm 1400 utk elextrolux berat 7 kg.  Oklah tu kan ... hihi

Banyak benda aku nak buat ni termasuklah lamgsir dan paling jadi idaman aku lantai kayu . Laminating floor. Bestnya .. kalau nnt guna laminating floor ko letak karpet aje pundh cantik tau! Hnmmmm.. oklah

Urusan Anak sekolah

Aku dh buat keputusan imran iyad orked aku letak setempat di Taska Mualimah senang cerita. Ihsan masuk albaghdadi. Oklah kan ! Hadap je janji anak mendapat jagaan yg baik.

Apa lagi ya nak share...
Doakan misi kurus aku sukses! Ok bai!
Wassalam 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...