Rabu, 15 November 2017

MelangutπŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘

Tiba tiba rasa macam sia sia sangat pulak aku ke McD hari ni semata mata nak pakai internet. Geram pun ada! Aku nak menyelesaikan PAJSK dan buat Qnet. Tapi sebab laman web SAPS ni entah merepek repek jadik tak bleh masuk dan tak dlt siapkan kerja yg aku nak siapkan .. last last aku meluahkan rasa di sini. 

Depan aku ni pula ada couple yg sedang berborK borak adoi sakit pulak mata aku! Dan aku geram sebab tergesel gesel pulak .. nampak gayanya tiada apa yg aku dot selesaikan di sini. Dan kat rumah nak buat kerje internet pulak problem .. actually suami aku taknak bayar .. hmmm.... biarlah malas nak gaduh.. lagi pun bukan nafkah zahir boleh? Hahha ... 

Semalam aku dpt sms beritahu ada bil TNB tertunggak 870 . Ya Allah banyak gila! Aku mmg terkejutlah dan call suami . Suruh dia bayar .. rupa rupanya itu bukan account TnB suami aku .. hampeh betul! Aku siap bergaduh dengn dia sebab aku ingat dia tak bayar bil . Aku malas nak gaduh benda ni lagipun semua dh tahu peranan masing masing.. so bayar jelah sendiri punya urusan.. aku bulan bulan bayar duit asuh anak seribj lebih .. tak pernah culas ... begitu lah seadanya. Lega juga dgr dia dh bayar sebenarnyakan .. hurmmm


Oklah aku nak balik rumah. Nampaknya tuada apa apa hasil melainkan aku dok melangut di sini .. ok bye! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...