Rabu, 15 November 2017

Throwback Dinner Akhir Tahun

Dinner pictures , kalau uols nak tengok baju ala pergi Tesco yg iols pakai masa g dinner ni silakan... hahah... iols mmg tak pandai beregek.. nnt kita beregek cakap lain , tak bergaya pulak cakap lain .. hadap aje lah senah oi! 

Cerita pasal dinner , ada yg pergi make up dengan MUA. Hahah itu lah Kak wana. Berbaloi lah kak Wana dpt no dua. No satu Kak Zoraini .. mmg cantik tambah org nye kecik molek. Tapi biasalah bila rumah dh siap pahat mula berbunyi.. ada yg kata tak adillah kenapa org ni menang org ni tak menang.. hahah pening aku dengar. Biasalah mana mana pun ada kesilapan teknikal. Kalo kena kat batang idung aku pun geram gak hahha.. yang ya nya rezeki semua tu. 

 
 Yg hujung tu Kak wana , yang tengah Farhana.. pelakon utama video montaj 😜

Pasangan kekasih gelap hahah syah dan Ayuni. Aku baik dengan diorg ni. Team akak akak opis! 


Bersama kawan kawan yg lain..

Ok perasan tak ropol ropol tu.. tetiba aku jalan g mydin jumpa banyak gila blouse cenggini baru 50 😌

Oklah kan... janji happy😍😍😍

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...