Khamis, 16 November 2017

Result Anak

rata rata update pasal result anak exam..bangga dengan pencapaian anak...so agak agak apsal ko tak up kan result anak kau...malu ekkk .hahah pada aku result imran tak lah teruk mana tp tak sebagus mana level sederhana..ada A ada B dan ada C...mak tau ko adil bahagi sama banyak maslah nya ni exam nak...semua org nak straight A...UPSR org nak 6 A...teringat mak aku doakan aku PMR dapat 6 A mak ingat itu the best ..jenuh pulak aku mencorrectkan nya ..mak PMR 9A mak bukan 6.."mana aku tahu.."tu yang punca PMR aku 7A 2B tal dpt 9A.....

oklah tiba tiba teringat mak ..mak selalu kata aku bodoh tak prgi sekolah ..kamu pandai ....tp mak pandai membaca da megira ..kalau kira duit tak prnah silap oi!hahah...msti mak gelak kalau mak baca..

Result imran 

Penulisan  BM  C
pemahaman BM A
penulisan BI C
pemahaman BI B
sains B
Matematik A

kesimpulan : 2A 2B 2C

zaman aku sekolah rendah aku biasa dpt no 3,4 bawah 10..aku pernah dpt no 1dan 2. Masa sekolah meengah masih elok kelas pertama da dpt no bawah 10 ..paling elok mugki 4 atau 5 aku takpernah dpt no 1 kot sekolah menengah..

UPSR aku dapat 4 A
PMR 7A 2B
SPM 5A1 1A2 total 7 agrgat

layaklah nak masuk UM....akademi islam ..PNGK terakhir aku di UM 3.56 tak silap masih First Class degree...sebab no matriks 2001 selepas tu 3.7 baru kira first class utug arrr..hahah..

lepas dah kerja bagai baru aku sedar result periksa semua i tidak langsung menentukan masa depan hidup seseorang secara totalnya. terlalu banyak kisah kejayaan manusia yg bermula dengan kegagalan ..namun mahukah kita gagal di awal awal...atau tidak..maka usaha itu lah yg menentukan masa depan seseorang..
kejayaan di sisi Allah adalah sebagaimana yg Allah nyatak dlam surah AL-Mukminun..


aitu mereka yang khusyuk dalam sembahyangnya;
(Al-Mu'minuun 23:2) | <Embed> | English Translation | Tambah Nota Bookmark
A003
Dan mereka yang menjauhkan diri dari perbuatan dan perkataan yang sia-sia;
(Al-Mu'minuun 23:3) | <Embed> | English Translation | Tambah Nota Bookmark
A004
Dan mereka yang berusaha membersihkan hartanya (dengan menunaikan zakat harta itu);
(Al-Mu'minuun 23:4) | <Embed> | English Translation | Tambah Nota Bookmark
A005
Dan mereka yang menjaga kehormatannya, -
(Al-Mu'minuun 23:5) | <Embed> | English Translation | Tambah Nota Bookmark
A006
Kecuali kepada isterinya atau hamba sahayanya maka sesungguhnya mereka tidak tercela: -
(Al-Mu'minuun 23:6) | <Embed> | English Translation | Tambah Nota Bookmark


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...