Selasa, 14 November 2017

Popular?

Akhirnya aku upload video persaraan pengetua dalam fb di group discussion TcherCollection. Tekan link ni https://www.facebook.com/groups/890715987613785/permalink/1799351676750207/

So Alhamdulillah impak positive. Ramai yg memuji dan share video tersebut. 

Niat? 

Actually aku nak share satu cara baru nak buat video persaraan yg berlainan dr biasa. Jadi adalah sikit perbezaan berbanding video persaraan yg selalu kita tengok. 

Aku tak harap sangat kredit dari org . Pada aku malam tu sendiri dh cukup aku terima penghargaannya. Penghargaan bila ikhlas baru menusuk ke jiwa. Kalau sekadar cakap gitu gitu je its ok thanks! Hahha

By the way, dalam pada aku gembira ada juga lah manusia manusia yg kurang gembira. And the word” dah basi dah...” huh!! Ok mmg lah video tu dh banyak kali tayang dh tak panas macam kali pertama tengok, tp tetap ada auranya kan. Tak payah lah kau cakap basi.. basi tu cam busuk sangat bunyi nye.. kalau cakap “ dh tak panas” sedap sikit dengar.. atleast basi dengan dah tak panas banyak beza kut! Hurmmm... so pengajarannya tak semua hargai kerja kau buat.. yg rasa tak patut bila benda tu keluar dr org yg kita anggap dia kawan rapat. Hmmm.. fikir fikirkan lah! 

Next, nak cerita apa ya? Ok , jaga exam best! Mungkin next year aku jaga lagi kot, hahha .. seronok tak payah pergi sekolah sendiri. Pening keluar masuk relief kelas. Hahah.. 

Bila jaga exam dpt jumpa kawan baru dan banyak link next time kenal ramai org... 

Ok video kak Nirmala capai 5.7k views nampak sangat kak Mala banyak student.. hahah paling tinggi .. oklah next time nak create channel youtube pulak .. 

bye! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...