Isnin, 9 Oktober 2017

1st Avenue Penang



Pada Jumaat malam sepatutnya suami ada dinner, sebab keletihan dia tak jadi ke dinner dan kami berdua pergi gym dan anak anak tinggal di bilik tengok video dari komputer. 
mmg tak elok buat macam tu tp Insya Allah diorang ok.

Pendek cerita lps membakar kalori 250 suami ajak jalan jalan..rupanya sebelah hotel je ada 1st Aveue Penang ni..mmg best ..kalau bawa anak anak jalan pun best dh semua keletihan ..orked dan ihsan dah tidur pun..

masa jalan jalan tu baru perasan ada maca fly over dr hotel ke mall tu...
makanya kami pun berdating di stabak ..kejap je dlm 15 minit..




Penang dah macam seoul aku tengok

mall yang bersebelahan Hotel Jen

menu menambah lemak


baru aku perasan ..hotel bag 3 in 1 yang hijau tu best weh! ni semua kopi teh bagai yang dia bagi aku simpan dan letak dalam balang utk minum di sekolah


ada mineral, decaf coffee, nescafe, tea dan gula ,krimer

macam tak puas duk di Penang sebab cuma sempat jalan sikit je..esok pagi kami ke Transfer Road utk maka roti canai yang femes tu dekat je dengan hotel 3 minit dengan kereta..tak sampai 1km...

sebelum balik aku sempat singgah jeruk Pak Ali utk beli ole ole...oklah kan dr takde apa apa buah tangan..

**perkembangan diet ..masih gagal. aku baru belajar minum green tea bila lunch di kantin. dan aku masih ke gym ..tadi bakar 300 kalori berat 71.2 kg..

sempat tak nak kurus sebelum 2018?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...