Ahad, 1 Oktober 2017

Dia Pengetua Yang Baik

Akibat sehari dua ni mmg cerita pasal pengetua tengah hot dalam Hp aku . Tanbah tambah group rasmi sekolah.

Actually pengetua jarang bagi mesej. Boleh kira dengan jari berapa kali dia menyampuk dlm group
Tapi lepas majlis malam tu banyak kata kata dia nak luahkan . Kerana pada aku ia berharga so aku captioned utk tatapan akan datang.

Sebenarnya apa yg dia sampaikan adalah bukti kejayaan kami team smkbb dalam melaksanakan satu agenda. Semuanya bekerja keras. Pagi masa hujan org cakap Allah tak suka. Maksudnya tak suka dengan majlis tersebut. Betullah sebab ada nyanyi nyanyi.. tapi aku still supports program tu.

Aku kata ini lah masa kita menunjukkan penghargaan pada penegtua. Dan alhamdulillah majlis tu suksess dan mendapat pujian dr Tuan Pengarah. Menaikkan nama SMKBB bagaimana kesatuan guru guru melaksanakan program. We're family.

aku rasa ini pun impact dari video yg aku tunjuk gambar kebersamaan tersebut

ya kejayaan bersama adalah keranan kerjasama. Malam tu semua tersenyum puas keranan membuktikan kejayaan SMKBB

pentas cikgu Roslita dan Kak ira buat mm cantik. ada unsur glamorous
part ni sedih ..dh nak left group..

kesimpulannya kalau kita buatbaik org akan sayang kita . Dan Allah berkati usaha kita di mana keberadaan kita sangat di rasai. Kalau kita tak buat dengan ikhlas or takkan dpt rasa hingga ke hati...

semoga aku menconthi kebaikan yg beliau tunjukan 

last ucapan dalam warkah. 


tak sangka aku mencipta nama bila dia tiada. 

xoxo bye!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...