Isnin, 2 Oktober 2017

Food Truck Melaka Mall


Macam biasalah ada peluang aku bawa anak anak pergi makan. seronok jugak food truck ni. Tapi rata rata ya bagi komen makan kat sini mahal portion kecik je. 

Kalau nak rasa environment baru apa salahnya cuba kan.

Orang melayu kita banyak pelopori food truck ni. Hari tu aku cuma makan cendol durian RM5 , ayam Gunting RM7 dan air Mangga RM4 . okaylah 

banyak jugak truck yg jual makaan lebih kurang 10 atau 8. tak ingat. 
tapi aku ada amik gambar Truck yg terbabit. 

area ni memang happening habis. hipsterlah kan .. org org muda sukalah ..ada burger ada menu western ada air kopi yg jual mocha dan cappucino bagai 

dia beroperasi sehingga satu pagi. Kalau tak tahu kat mana koragg google je Melaka Mall..opposite dia Jusco lama. dekat juga dengan Dataran MBMB tempat orang melepak waktu malam ..ada air pancut bagai...

ok check it out!


bawak beg nak buat homework konon

cantiklah kan siap ada air pancut bagai

aku tak makan benda alah ni ....nampak lazat

Lampu lampu diorag gantung dngan bakul tong sampah  tapi nice kan 

ok lah cendol mamt ni tapi portion kecil


kalau korang spesis nak jimat jangan makan sini. bersepah lagi kedai makan yg sedap dan murah. Tapi kalau nak rasa keunikkan makan secara outdoor dengan sinaran lampu yang happening silakan dong!

oklah ..nnt aku review pasal port makan yg lain

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...