Jumaat, 6 Oktober 2017

Health Club, Hotel Jen

Sebelum nak share Health Club dia aku nak share port makan time sarapan yg agak happening. Di bahagian bawah Komtar, jalan kaki je dari Hotel Jen ni. Berhadapan Hotel Jen ada Hotel St Giles Webley. Hotel mahal ni aku syak! So dari pintu keluar hotel Jen ko jalan sikit ke kanan, jumpa lampu isyarat belok kanan. Korang akan jumpa bus station. Jalan sikit korang akan jumpa macam food court mmg food courtlah kan . Ko kenapa? Hahha . Ada pelbagai kuih muih, roti canai, nasi lemak yg pelbagai jenis dibungkus dan sebagainya. 

Susah pulak nak type post pakai hp.

Baiklah aku sambung cerita Health Club dia. Memang best ada gum, pool, ada sauna dan steambath dan ada massage. 

Selalu benda alah yg aku kayuh tu takde music ke tv ke internet ke. Tp kali ni sambil ko cycling boleh dengar lagu layan channel tv, youtube, best tau! 
Sambil tu pandang view pool . Wah! Sepatutnya ko boleh bakar 700 kalori 😝hahha

Lepas dah dh membako kitorg g jalan ke shopping mall nama 1st  Avenue Penang. Betul betul sebelah The Jen Hotel. Macam macam ada termasuk H&M butik ada jugak Starbuck makan ke stabak le kami minum kopi. Layan kan je.. anak anak pun dh tido kat bilik. Imran mesti tengah tgk komputer. Ihsan dan orked dh tido. 

So , nasihat aku next time dtg Penang. Book The Jen mmg korang pueh hati okey! Semalam 290 korg book lah pakai apa yg murah. traveloka ke booking.com ke.. mmg best! 

Nnt aku masukkan gambar aku jalan ke 1st Avenue
Hotel St Giles Wembley












Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...