Selasa, 10 Oktober 2017

KEGAGALAN TURUN BERAT BADAN

Dalam banyak banyak usaha nak kurus aku berjaya istiqamah di gym. Terbaru aku dh order sepoloh set konjac food.

aku try order kat fafae mimie tapi harga post rm15 boleh dapat 3 konjac . so baik dropship syasya sudi berkongsi ejen melaka yg aku boleh beli directly.

dia beritahu Es & Ef https://www.facebook.com/es.n.ef/

alhamdulillah harga rm5 kena beli 10. so rm50. aku dh order 8 kuewtiaw dan nasi 2 peket. aku dh plan nak makan nasi dan sup bila di sekolah. lalukan denga air panas coway. aku tekad hanya nak minum green tea sahaja da pergi gym seperti biasa.

kelemahan aku pada air manis nscafe. teh tarik da semua minuman bersusu. mmg sewel bila kena diet part ni

aku dan belajar bergym skrg cotrol makan pula. harap berhasil. berat malam ni. 71kg ketinggian 158cm. berat ideal 62kg.

62kg
62kg
62kg.....


3 ulasan:

  1. stokis konjac di Melaka kat mana ye

    BalasPadam
  2. +60 12-347 2400 ieda konjac Melaka . Contact ya.. sori lambat reply

    BalasPadam
  3. Maaf yg tu dh tak jual .. cuba call ni +60 16-717 0643

    BalasPadam

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...