Rabu, 25 Oktober 2017

Nak Dinner tapi Baju Takde !

Arghhhhh!!! frust! 
tesion betul.....aku dah spend beratus ringgit nak beli baju dinner. satu beli baju dari butik MINIMALACE rm90 sebab ada defect dan kedua baju butik ZAN RIAS MELAKA..

ok ok..
aku mmg silap beli baju kat minimalaace tapi aku tau tak muat so aku harap dia ka jadi penggalak utk aku kurus da aku boleh pakai!my mistake...

ok ni paling hot! aku pergi tengok baju kat Zan Rias. Aku cuba display item . bila pakai ok..bila aku dah siap bayar dan baru cuba yg aku mmg nak amik dalam plastik tiba tiba sendat pulak kat perut. aduh! geramnya . Isunya aku tak boleh refund sebab bayar pakai kad kredit. dan yang kedua aku kena cuba banyak baju sebab nak sama saiz degan item yg display. eh! peliknya baju kau jual dengan yg display  bukan cutting yag sama ! eh salah sapa ni . Takkan salah customer pulak! sepatutnya apa yg ko display itu yg customer kau dapat kann....aduh stress aku harga baju 180 aku jadi member dapat 162 masalahnya nak jadi member kena bayar RM10. so aku bayar RM172 da baju aku nak tak dpt kena beli baju lain..haish! so aku cam dh jauh hati dan budak tu mmg telepon boss tapi cam cover cover pasal baju kau display dan yg sebenar tak sama. so aku mmg malas dan dh jauh hati aku amik je blouse ! blouse yg lengan bertingkat tigkat... dan aku takde baju dinner ok! takde....takkan aku nak pakai baju blouse je kot! 
baju butik zanrias. 


bayangka mahalnya aku beli blouse harga RM90 tambah palazo RM70 dan aku amik pin RM10 cukup RM160 dua riggit lagi aku sedekah! aku rasa sesak dada terpaksa beli benda yg kita taknak,da benda yg kita nak tak dapat ..stress tak?

ok!! positive... hafidz just cakap " its happen.." macam beda dh jadi aku buat mcm mana kan...aduh!

so korang kira jelah berapa kos baju aku nak dinner RM252. dan aku belum ada baju dinner sekian terima kasih!

so aku pu feel so so je dengan dinner ni.. dan aku dapat job baru nak buat video pasal majlis persaraa Pn Nirmala dan P Khatizah .ini cuma nak bantu Cikgu Mus ...

ok korang tengok jelah dinner aku nnt jadi macam mana ok?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...