Sabtu, 14 Oktober 2017

Gym Untuk Ladies SAHAJA di Melaka

Tak sangka aku boleh suka pergi gym. Mmg best rupanya bila badan brpeluh. Terasa sihat.
aku join gym ni sejak dua minggu lepas. 3 hari aku pergi..

Gym nya kecik sahaja. tapi yg aku suka hanya utk peempuan. boleh buka tudung dan ada ruang solat. selain itu memang ada toilet dan bilik mandi. ada juga air coway yg disediakan.

jadi jadual aku hari hari balik sekolah singgah gym dulu. aku dp buat sekitar 500 kalori sehari. aku pla nak upgrade jadi 700 sehari dan lama lama sribu sehari.

memang takde perubahan penurunan kilogram tapi yg aku suka badan rasa ringan dan ada bahagian y berlekuk .macam ada posture lah kiranya.

kalau nak pergi dia area Daging Bukit restoran berhampira IPK..kalau dari bukit beruang jalan straight ke MITC ...dri situ akan nampak kedai maka dan ada juga kedai jual wallpaper..Raizin Wallpaper.

Boleh je walk in dengan harga 5 ringgit. Kalau amik pakej. Sebulan takde . Dua bulan RM100 tiga bulan RM120... boleh dtg bila bila masa. Siang atau malam dari 10 pagi hingga 10 malam.

Ahad tutup.



Mmg selesa bila pergi gym yg ko boleh bukak tudung ni. Taklah panas sangat! Aku suka yg naik basikal versi berdiri. Record paling baik aku buat 700 kalori. Yg treadmills tu aku suka gak. Baru berjinak jinak buat 100 kalori. Aku baca Rahim sepahtu buat 3km tau. Mmg berbentuklah badan ko sekejap jalan pastu berlari. Berat aku masih 71kg. Aku dh start diet atkins tapi aku gagal part minum nescafe. Lepas ni aku cuba minum nescafe tanpa gula. Nasi dh boleh kontrol makan telor dadar buat lempeng dan fill in salad dan tomato. Aku letak sos dan mayonis. Setakat ni makan tu dengan nescafe aku akan kenyang. Nnt lapar aku minum air masak jelah...

Esok isnin aku ingat nak ke gym kejap. Pagi pagi lepas bfast. Aku nak bfast roti wheat mills yg hijau tu je.. dengan scrabble 🥚.. part minum 3L belum berjaya.


Aku pun dh beli rolled oatmeal. Tapi leceh kena masak 10 minit dulu baru boleh makan. Nnt lah aku google kaedah nak masak dia.

Ok nnt aku review pasal Klinik Gigi NurAin yg dekat rumah aku.. ok ! Bye!

Ni treadmills yg aku jalan 1km 😝




UPDATE TERKINI SAYANGNYA GYM NI DAH TUTUP TAHUN NI 2019 

4 ulasan:

  1. you are actually a good webmaster. The site loading speed is amazing.
    It kind of feels that you are doing any distinctive trick.
    Furthermore, The contents are masterwork. you have performed a great process in this subject!

    BalasPadam
  2. Lorr padan la lalu haritu xda da signboard.. baru igt PKPD ni nk gi.. alang2 da stay melaka balik.. huhu dlu every night gi.. ahad jog taman botanikal..

    BalasPadam
  3. Lorr padan la lalu haritu xda da signboard.. baru igt PKPD ni nk gi.. alang2 da stay melaka balik.. huhu dlu every night gi.. ahad jog taman botanikal..

    BalasPadam

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...