Rabu, 6 Februari 2019

Akhirnya dapur Impian .



ok aku terserempak dengan design dapur yg sama taman umah aku ni . sama weh! 

anggaran harga dia dalam 12k. lagi satu kan aku akan tolak harga sebab dapur aku  dh ada table top. balik tidak buat kabinet atas dan table bar dan pintu almari bawah. 

entah lah dia cakap dalam 8 @ 9k. dia bagitau kabinet yang belas atas tu santak ke syiling. klau yang biasa dia buat dalam dua kaki je..tapi ni dalam 5 kaki 

pastu dia kata masuk kos lighting dan backsplash dia...

aku rasa macam ok. skrg aku kena sediakan duit. duit utk menyelesaikan hutang tersebut. hutang nak buat kabinet kitchen dlm 8k. aku harap betul 8k. dulu masuk tahun 2009 aku buat kabinet kitchan 15 kaki atas bawah dalam 7k. 

aku harap jadilah macam yang aku nak ni..

Aminnn.....

INI GAMBAR UMAH ORANG BELUM JADIK UMAH AKU LAGI ..HAHHA


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...