Jumaat, 8 Februari 2019

IDEA CABINET KITCHEN

Mungkin kah?

tengok gambar dapur orang semua lawa lawa
apsal lah ko ni mahal sangat ekkk
kalau murah ada gak aku chance nak naik dapor baru.

tapi aku start dulu dengan project dapur basah. kos naik dinding dengan table top anggaran 3k. boleh lah aku usahakan . 

Aku tak suka yg terlalu mewah mewah sgt .pada aku dpat yg macam kaler kelabu ni pun dh ok sgtt weh..



Ya Allah apsallah lawa sangat ni 

yang ni pun lawa gak ..aku tengok dari instagram owner dia ni... 

yang ni style oversea

ni moden kotemporari kot

hat ni pasa aku mewah..tapi aku punya table top mmg itam kan ..ko boleh lah ekk




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...