Rabu, 20 Februari 2019

Supplement Terbaik untuk Anak-anak

Supplement terbaik ni aku ambik ajaran angkasawan negara Sheikh Muszhapar. dia ada buat video dlm IG tunjuk apa supplement yang dia bagi anak anak dia makan Bella dan Tasha. Dia start bagi supplement sejak anak dia umur 5 tahun bukan dari masa baby. sebab anak S.M ni eater picker . 

Aku sememang nya nak pilih supplement untk anak anak.. dan aku suka betul baca ayat dia " anak jarang sakit " ..inilah yg aku nakkk sangat2...kesihatan anak sangat penting. 




ni aku screenshot IG dia ..
 Gigih tau aku amik gambor apa yg dia cakap ..sebab nak tahu brand apa dia gunakan...


yang ni probiotik ..sampai sudah aku cari brand apa tak jumpa..tapi dia kata elok guna yg serbuk dari amik yakult. take note korang!

ni namanya berry clear ..bawah tu aku jumpa kat shoppe

ni pulak namanya brain speed jenama LAC.

ni dia korang carik kat pharmachy 

ni pun ada kat pharmachy

okay, cara penyediaannya ialah :

korang masukkan serbuk serbuk tu semua dalam air milo ..yg aku nampaklah dlm bideo tu ...bagi anak minum . janji masuk dalam badan ..

pastu kan dia bagi gak anak dia scot emulsion tu perisa oren ..elok untuk otak banyak DHA. 

dan ..dan aku pasan Dr SM ni guna water filter apa ..brand NP..natural pure water ..rege dalam 5k lebih , dato CT , aliff shukti dan beberapa retis beli penapis air ni jugak ...

boleh lah beli nnt ekk..air sangat penting dlm badan kita air ni alkali ok..

google lah apa lagikkk!!

gigih tau iols google kan utk chuols ..

so aim aku lepas ni nak beli benda alah ni ..korang rasa ? 

wassalam!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...