Sabtu, 9 Februari 2019

the Montage: Persaraan Pengetua



jadi ini lah video yang aku buat hasil pemikiran idea aku sendiri serta merealisasikan videa yang diimpikan oleh pengetua ..apa dia kata " you dh berjaya capture the moment " 

hahah..dan dia kata dia tunjuk video ni pada sepupu dia ka sedara ka aku pun tak ingat dia kata video aku buat ni ada level level video petronas hahah...aku senyum je..sebab aku sendiri pun tak pas ti ya atau tidak.


aku suka dengar feedback feedback positive pasal video ni ..antara nya

ni mesej pengetua dalam group GKMP...



walaupun dh dua tahun berlalu tapi aku masih ingat detik itu dan rasa sangat gembira atas penghargaan yang diberikan . 





biar simpan di sini agar aku ingat suatu hari nanti ini antara best moment dalam perkhidmatan aku Alhamdulillah ..aaamin. 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...