Jumaat, 8 Februari 2019

NINSO, LEBIH BERHANTU DARI KEDAI ECO.



Ninso ni terletak di area bukit baru, cuba google Ninso Bukit Baru, senang cerita sebelah Perpustakaan awam ..jalan menghala ke Hospital Melaka, dekat dengan Flat Sri Siantan hah..


ni iklan kedai dia ...gamabr kartun kuning 

cekak ni dua RM2.10...satu singgit seposen lah 

elok je budak ni pakai ...

barang mainan paling untuk korang beli rosak pun tak heran hahahah!

sejambak getah ni RM2.10

 
pencil dia ok, guntung ya ampun tajam gila elok! serius!..banyak lagi aku beli buku anak anak membaca pun ado !

comelkan ..pastu terbaru aku beli mug Mr and Mrs..cute tau!


ni lah Ninso.. makanan pun ada...aku beli penyapu dia ya Ampun elokk sgt korang !


buat Orked main main..

banyak sangat benda best ..layang layang pun aku beli kat sini je...pastu aku aku suggest korang beli tuala dapor semua elok elok rege dua hinggit ..tipuware pun ada..aku ada beli bekas menjahit .semua RM2.10.harap maklum ya ..hahhah


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...