Jumaat, 8 Februari 2019

Shopping baju di Shoppe

dah dua kali aku beli baju kat shoppee..so far aku amat berpuas hati dengan mutu kain takbahan pula harganya bapak jauhh lebih murah..yelah t shirt orked duk rumah baru dalam RM8 sehelai, baju tidur ihsan dan iyad RM15 lepas ni boleh lah beli t shirt basahan kat shoppe bukannnya org perasan pun ..

ni batch pertama aku beli . nama shoppe dia : lifetime.my 

jumlah rege barang yang aku order.

dapat sepasang baju tidur, naju lengan panjang dua . elok nya beli saiz 130 utk anak umur 4 tahun 

seluar dia ni murah dan sedap

murahkan seluar dia 

orked pakai elok je..buat basahan ..bolehlah

yang ni pun ok ..just nice 

lepas tu aku beli lagi tapi dengan seller yang lain pulak ...namanya babygarden.my

harga t shirt ni RM8.99

baju ni RM 25.20 kawan aku beli kat instagram jadi 50 selai ..baju yang sama ..

RM8.99

yang ni 19.26

baju tidur dinosour harganya RM15.90

oklah kan buat basahan apa salahnya , nnt aku ingat nak beli lagi ..janji anak selesa sebab kain cotton oklah kan ....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...