Selasa, 19 Februari 2019

Lagu yang bermain di fikiran

lately lagu ni sering bermain main di fikiran aku 
masalahnya aku tak minat versi penyanyi originiol..aku suka versi yg di nyanyikan semula lebih sedap dr penyanyi asal hahah..nyanyian ni asalnya lagu Isma Sane tajuknya "Derita "

Ku sangkakan kau permata
Tapi hanyalah dimata
Bagai duri yang melukai
Diri ini
Sejujurnya ku tiada
Teman lain dihatiku
Kau berubah tanpa ku rela
Mengapa ini terjadi
Kau katakan sayang tapi ku terluka
Egomu menggunung
Kau tak pernah mengalah
Padahal dirimu
Punca semuanya
Bagaimana lagi harusku terima
Jika kau begini
Yang selalu menyakitiku
Walaupun bersama
Kau selit derita
Kau katakan sayang tapi ku terluka
Egomu menggunung
Kau tak pernah mengalah
Padahal dirimu
Punca semuanya
Bagaimana lagi harusku terima
Jika kau begini
Yang selalu menyakitiku
Walaupun bersama
Kau selit derita
Kau katakan sayang tapiku terluka
Egomu menggunung
Kau tak pernah mengalah
Walaupun bersama
Kau selit derita
Walaupun bersama
Kau selit derita



ni versi naim pulak ...




ni versi amyra Nasyrah sedap gak..mmg aku suka lagu lagu jenis sentimental ni ...mmg boleh nangis tau ..lebih lebih kalau drive sorg sorang dalam kereta... 😭😭😭😭😭😭




kalau suara aku sedap, aku nak perform lagu ni ..keh keh ..sewel kan ..hahha..

aku confirm lepas korang dengar mesti korang pun jadi cam aku ..hahah...

ok last ni..1 milion views ...

ok ..tu je xoxo .wasalam .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...