Ahad, 3 November 2019

Family Day Krabi 2019


Syukur plan nak bawa anak anak ke Krabi insya Allah menjadi kenyataan .....
suami aku dh beli tiket 
Rm1062 utk 6 orang pergi balik 
cuma belum tambah meals.
aku cakap makanlah kenyang kenyang sebelum naik flight
lagipun sejam je 

sebenarnya plan asal nak g Hatyai naik kereta dan ke Krabi 
memikirkan kaedah nak masuk Hatyai lagi sama ada drive sendiri atau amik private tour
last last aku check tiket flight airasia ke Krabi total baru 1k oklah kan ,...takpayah pikir nak drive jauh , dapat relaks relaks..so our aim cuma nak 

  1. naik bawa anak anak naik fly
  2. nak lepak hotel best 
  3. makan makan 
  4. main pantai 
  5. special target : island hopping phi phi island atau hong island ..
kalau tak g island hopping pun tak pe..mmg niat nak jalan jalan je ...
lagipun dengan 4 org anak anak mmg takde lah nak panjang kaki sangat ..

oklah ..makan dua hari jugak aku pikir nak duk otel mana

pertama katanya pilih berhampiran Masjid ao Nang,ciri kedua..dekat Ao Nang bukan Krabi ... Krabi tu jadi pekan mati bila malam ..ketiga yg ad airport shuttle, yang keempat dekat dengan pantai ..

ada hotel murah tapi jauh pulak dr tempat makanan halal..ada yang dekat masjid tapi takde airport shuttle ..sesetengah airport dia charge kepala bagi setiap orang budak 

pilih punya pilih aku amik lah LARIO HOTEL KRABI

dekat je dengan Masjid ..dan boleh g pantai naik shuttle..
aku suka interior design dia 

kitorang amik yg ada kawasan tengok tv ...saja nak enjoy dok hotel.

cosy kan bilik dia 

harap plan holiday success





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...