Jumaat, 8 November 2019

REVIEW SWISS GARDEN GENTING HIGHLANDS

Aku baru dapat info hotel Swiss Garden ni baru je beroperasi dalam 4 bulan . So memang baru sangat lah kiranya . Masa kami pergi pun mmg nampak everything still baru .

Kami check in di hotel ni Jumaat 9 malam. mme hotel baru .interior design pun baru dan ada part yang belum penuh dekorasinya. Akan datang mesti harga nya lagi mahal kan .

Aku tak pasti berapa harga ikut masa kan tapi boleh dapat dalam RM206 semalam . 
tapi biaslah hotel baru nampak cantik lagi kan ..tapi svcary betul aku duduk tingkat 29 tertiba semalam tingakp dia boleh bukak bukan main luas lagi ..gila ah..kalau budak bukak tgkap boleh jatuh kot 

pastu panggil tehcnician dia ikat dengan tali takut boleh bukak ...
lain lain oklah bilik dia mmg luas ..cuma katil single dua so kitorg satukan dua dua katil ni ...ayah tido atas sofa panjang dekat tgkap. 
semua dh pakat penat ..

as usual cosy and minimalist

temanya windmill

port ibu nak berblogging.

sweetkan kaler mug dia macam ni pastel kaler..selalu mug hotel kaler putih je kan ..ni pinggan mangkuk dia kaler kaler ..

konon nak minum kat luar sejukk kemain tak jadik nak duduk luar

makanan as usual lah kalau kat hotel..ari ke 3 konfem cari nasi lemak ...

next target nak main kat playground ni ..

aktiviti anak anak dalam bilik ..hphone dan laptop ..youtube, netflix

orked bfast cococruch .

masaklah nak tunggu sampai ayah selesai

tak penat ke nengok kartun je keje kome weh

feel ah konon

ceceh..bloger anggat

tu dia bangunan kat sini tinggi tinggi gak 

Nnt aku rivew sekitar hotel ni ada jakuci..ada sauna dan ada playground utk budak 
Aku rasa lokasi yg paling best utk org KL nak short getaway adalah Genting Highlands sebab dekat dan paling best tak ramai org ..time aku datang nilah ..ada hotel yang best dan tempat makan yg happening. 

Nak naik genting pun 10 minit aje naik cable car. dari hotel ni ada shuttle bas pergi GPO.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...