Ahad, 10 November 2019

Review Breakfast di Jen Hotel,Penang

Dengan ini aku menobatkan Jen hotel sebagai the best [breakfast]hotel in Malaysia korang nak tahu tak sebab ada sangat makanan yang disediakan di Jen hotel dengan bayaran serendah ada RM23 untuk kanak-kanak  dan dewasa RM46,kita boleh makan semua benda.

Korang bayangkan ada segala jenis roti, ada nasi lemak , rendang ayam, daging masak kicap, buah buahan, yogurt, roti canai, sup sup, bubur, salad, kopi dia ada mahal ada yg kopi kg ada teh tarik ada milo. Apa lagi kau nak. Ada dimsum ada pau, ada telor rebus separuh masak, ada oat, adared bean sosej, banyak sgt menu nya oii.. tak termakan dibuatnya. 

Mula mula cam biasa aku makan dengan suami. Lepas tu baru kitorg bawak budak budak turun makan. Aku cakap kat Imran pastikan ko makan senilai RM23 hinggit. Hahha.. 

Ni aku tengah lepak depan pool tengok budak budak. 

meh aku review apa yg aku makan ekk..

muka eksaited nak g bfast ..time ni budak budak tidur lagi

kerusi ni unik can tayar bicycle

this in Cafe Jen 

pelbagi roti

aku kurang pasti kenapa benda ni letak asing gini..tapi walnut tu sedap.

peminat croissant 

belajar makan bubur dengan Mr Ronald, music teacher 

ko tengok tu udang dia ermm

aku minta tosei dia kata nak hantar aku tunggu tak sampai .

yess! ni dia coffee station yg aku cerghita tu 

milo pun ado

juices.

dalam jug tu buah yang diblend ..tak manis nyesal amik

betik dan buahan lain mmg manis, epal rangup!

nampak tak noodles bar tu 


muesli ngan buah laici 

recommended roti canai ngan kari daging tu

pau ni feveret imran sukaa sgt pau!

ni je budak ni makan ..adoii ..bayar 23 hinggit 

Iyad makan free sebab aku cakap Iyad special kids mmg pun dia tak makan banyak still ada gstrostomi tiub kat perut

muka toyei

whole family bfast ..eyeyyyy!

sebelum keluar kitorag sempat pau sorang satu cawan ..3 hot milo and 1 cappucino ...

menu sementara menunggu anak anak mandi kolam 

mmg aku guna habis peluang menapau yang ada ..lantaklah org nak cakap apa ..aku bayar kot ..hahah...hari ni kami akan keluar jam 2 dari hotel. aku akan kemas beg checkout dan kami nak jalan jalan kat mal sebelah ni ..Avenue Mall nama dia..

tadi sempat aku order baju renang budak budak ni kat Lazada dalam 61 ringgit utk tiga pasang. swimming suit orked baru RM19 muraj lah kalau tak RM25 atau 50. 

ni aku dah fikir dah cara nak diet balik bila dah makan macam macam ni ..ni harus dah 70kg balik ..aku target nak capai 64kg masa g Krabi .Harap capai misi. 
oklah nak kemas barang dah ...

wasalam. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...