Jumaat, 1 November 2019

Akhirnya aku jatuh cinta pada Bromo

Alhamdulillah aku akhirnya sampai di Bromo
asalnya aku pun tak tahu mana bromo..cantik atau tidak..
namun bila aku sampai aku , akui Bromo salah satu tempat yang indah pernah aku lawati 
ini adalah pemandangan sewaktu matahari mula menampakkan diri 
ni gambar bila matahari telah terbit

the best caption yang aku dapat ..

tq Poll..amik gambar akak nampak kurus dan manis cam lolipop

terserlah dagu nenek kebayan ku hahah

untuk ke bromo kena naik jeep .hampir 3 jam ..mmg memenatkan selepas ke Bromo kami ke Pasir Berbisik ...ni pun cantik juga 

rupa jeep yang akan kita naiki 

perjalanan ke Pasir Berbisik

i'm flyyyyy

jeep memang bergerak laju ...

padang Savana ..

thank you !

aku akan share lebih banyak lagi mengenai Bromo

hotel, tempat makan dan tempat berfoto yang menarik 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...