Ahad, 24 November 2019

MASTER PART1

hari ni aku buat keputusan yang besar dalam hidup aku
aku isi borang MASTER
aku tak amik masa yang lama key in maklumat dan hantar borang
paling bset takperlu lagi nak hantar borang secara manual
semua pakai online je
masukkan transkrip pun dlm bentuk pdf
semua aku dh buat onda spot aja

ikut calender aku akan masuk belajar bulan Oktober
masa tu hafidz pun dh habis master dia .dia tamat Jun 
nampaknya aku sambung belajar pula

aku pilih corse work
sebab course work cuma masuk kelas je .
lepas tu ada projek 1 dan 2
yang aku paling best aku dh jumpa group guru guru buat master kat Melaka ni melalui kawan aku Abby
sekarang Abby sedang sambung Phd di UKM . Abby lecturer kat POLITEKNIK
sekarang abby dh masuk under JPA lah kot 

lepas ni aku boleh mohon jadi lecturer kat IPG dapat aku meningkatkan taraf aku dr guru sekolah ke Lecturer di IPG 
jalan kerjaya aku akan lebih terbentang luas insya Allah .

sebelum 40 ada MASTER dan sebelum 45 ada Phd. boleh ?
insya Allah boleh 


berakhir persekolahan 2019 dengan majlis maulidur Rasul . ok
smoga Allah SWT berikan aku kesihtan utk tahun tahun seterusnya 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...