Selasa, 12 November 2019

REVIEW AVILLION COVE PORT DICKSONS

Setelah memandu sejauh 600km akhirnya kami sampai ke hotel yang terakhir. Lega selamat sampai walaupun dh jam 9 malam . malam tu kami makan di RnR Dengkil ,makan sizzling claypot dan suami makan sate kajang . bila dah sampai hotel aku rasa takde mood nak amik gambar. satunya sebab dia otel lama , tak secantik dua hotel yang sebelumnya kami pergi iaitu Jen Hotel dan Swiss Garden .

kami nak breakfast ..aku kena bayar RM35 sebab dia bagi satu voucher je.
tapi kalau dalam gambar nampak macam cantik juga. OKlah Hotel dulu dulu kan besar besar biliknya .

serius aku makan ni je dan sekeping Croissant dah jadi wajib pulak breakfast makan croissant sejak makan kat Swiss Genting

ok the view from our room mmg priceless

cantikkan ..luas mata memandang

sliding door tu boleh ditutup utk area katil tu


view dari bilik

air dia jernih sgt sampai nampak ikan 

candid lah konon

ada art space

breakfast kat sini 

maka berakhirlah percutian kami ke 3 hotel yang semua nya awesome. Paling best free sebab mengikut suami bekerja. alhamdulillah ..bila nak jalan lagi kan ....

ok jumpa lagi bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...