Isnin, 25 November 2019

KRABI SHUTTLE

aku baca kalau nak amik pengangkutan pergi balik dari hotel ke airport amik Krabi Shuttle

https://www.krabishuttle.com


aku masukkan kalau naik minivan pergi balik dlm RM193.25 kiranya pergi seratus balik seratus. utk enam org . kira murahlah . naik teksi mmg mahal. 


Memandangkan flight balik kami jam 8.25 ..kami kena sampai airport awal dalam jam 6.00 pagi ..so aku decide kita checkout jam 5.30 pagi ..biar berlama lama di airport takpe..

jangn terkejar kejar terlepas flight mak tak sanggup ..ni pun dh habis beribu ,,tertiba terfikir ruginya amik bilik dua ..kalau amik satu pun takpe ..sumbat sumbatlah..tapikan kalia ko nak tambah extra bed pun kena charge 90..kalau 4 orang nak tambah berapa bed? dua bed dah rm180 ..sama rege kalau amik satu lagi bilik ..
tap rugi sebab hari last tu kami check out jam 5 pagi kut ...sebab flight jam 8.25 pagi ..ermmm


terkocoh kocoh lah sikitkan 



nampak tak ikut google maps ni dalam 30 minit ..awal pagi tak jammed kot...

waktu solat subuh pun jam 5 kira awallah ...
semoga urusan kami dipermudahkan ..harap iyad sihat utk permusafiran ini...



Ni kereta yang dijanjikan 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...