Khamis, 21 November 2019

Keputusan UPSR dah keluar.

Alhamdulillah ..menerima keputusan ..imran dapat 4A 2B. Aku tahu tahap kemampuan Imran . apapun Alhamdulillah 


aku nak share juga tips anak nak UPSR walaupun anak aku cuma dapat 4A2B
yg happy nya imran dapat :

SAINS: A
MATEMATIK : A
BAHASA INGGERIS PENULISAN : A
BAHASA MELAYU PEMAHAMAN : A
BAHASA INGGERIS PEMAHAMAN :B
BM PENULISAN : B

orang kata kalau dapat sains dan maths A bagus. sebab dua dua ni subjek susah
dan utk budak lelaki senang masuk asrama sebab tak ramai lelaki dapat result bagus.

kan aku penah tulis post pasal sekolah terbaik di Melaka kan ..boleh baca di link tu
apa yg aku tulis tahun 2016 kini jadi kenyataan. 
SK TUN SAS menjadi sekolah terbaik UPSR di Melaka dengan seramai 24 anak muridnya mendapat 6A dan 14 orang menadapat 5A1B ..kalau semua dapat boleh jadi 38 org dpt straight A.

siapa kata sekolah kerajaan tak bagus. 
sekolah ni bagus sama macam sekolah private.
aku rasa paga pengetua bole lawat sekolah ni sebab pengurusannya yg sangat sistematik dan bagus. 

kalau semua bersatu hati nak naikkan keputusan pelajar insya Allah mudah utk para pelajar.

lepas ni Ihsan akan masuk SK Ayer Keroh 
Insya Allah orked akan masuk SK Tun SAS
semoga anak anak sihat dan dapat belajar dengan baik .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...