Ahad, 29 Julai 2018

Eco -shop.com.my: BERHANTU

Kesempatan berjalan ke Muar, aku ajak suami ke Eco. Dah lama dh nak pergi kedai ni . barang dia semua dua ringgit. tapi hati hatilah jugak ada benda tak sepatutnya dua ringgit..cam mahal pula. contoh cam air tin nescafe dan lainlain..so tak semua murahkan ..

so mreh aku nak buat review sikit. tadi aku dapat beli benda benda ni rege 74 ringgit , ko bayangkan lah  37 benda aku ambik:

1. pencuci lantai stain removal
2. pencuci stain removal
3. cuci mangkuk tandas
4. berus 2 satu jatuh rm1
5. sunplus cam klorok
6. cotton buds
7. cuci pinggan 
8. lapik kaki
9.lapikkaki
10.lapik kaki 
11. pen merah MgM 2 batang
12. pen merah lagi
13. pen hitam 
14. kaler sebekas
15. pencil sekotak
16. cepit rambut aka dinasor
17. mainan imran
18. mainan iyad
19. mainan ihsan 
20. mainan orked
21. penangkap ikan 
22. PENYODOK
23. tanah 
24. tanah
25 alatan nak menanam
27. bekas tanam pokok
28. biji benih bendi
29. benih cili
30. benih timun
31. benih kangkung
32. stokin hitam
33. stokin coklat
34. air mineral 4 botol 200ML
35. xxx
36.xxx
37.xxx


inilah kedai nya ...adoiii..asal sebab penyodok je.πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

muka orked nangis nak suh bukak mainan..

ok kaler ni warna dia tak kuat langsung ..so lain kali jangan beli ! membazir sajo...




pensil ni ok..td test mmg kuat dakwat dia macam pencil 2B je...pen merah pun ok ..standard lah brand tu kan ...pen hitam tu ada 5..so satu jatuh 40 sen satu ...sepeket 2ringgit..mmg ok..dakwat basah bukan ball pen 

 stokin tu pun ok ..tebal ..bukan jenis niis nampak kaki tu ..puas hati.. aku tertinggal tiga benda apa ekkk..ermmm...

ok lah ..bai !

(DAH TAHU KE KENAPA AKU KATA BERHANTUπŸ‘»πŸ‘»πŸ‘»πŸ‘»πŸ‘»)

XOXO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...