Khamis, 26 Julai 2018

my mac book Air 13'

sibuk nak cari casingbagai..amboi kemain lagi
masa bukak email nampak mesej ni dari switch,

"dear Jamaliah, this is your suitable laptop. please buy it! this is yours..im waiting for being one of your pets. pick up me soon, hugs xoxo"

kah kah ! tinggi tak imaginasi aku. btw aku baru beli women love semalam. dan hari ni sampai! 
aku teragak agak pulak nak makan ..macam mana ekk..

sapa pernah makan women love sila share testimoni korang kat sini...

otak aku ni dok fikir pasal kerja kerja yg aku perlu selesaikan ..dan beberapa project so mmg kena all out! 

dalam pada tu aku nak share satu gambar yg aku jumpa dalam google..serius cantik..tp ada copyright . macam mana tu? hmmmm...

oklah aku takde point pun nak cakap just update what happen today, dan aku dalam plan nak beli package travel ke turki 3799 harap ada kosng cuti sekolah ni... ok doakan . 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...