Rabu, 25 Julai 2018

SHOPPING BARANG UK




sekarang dh mudah nak beli barang UK order dari malaysia . korang mesti tanya nak order kat mana kan?'
aku baru order barang Uk dr http://www.bmukshopper.com

nama owner dia Kak su. aku cuma kenal dia dr Facebook je..Barangmurahukdotcom

semua barang Uk ada antaranya iron philips yang beli beribu tu dr amway
tapi akak ni jual baru 4 ,5 ratus.

entah macam mana aku jumpa vacum harga RM198. tapi self pick up kat shah alam. aku dh order dh pun. tunggu nak dapat je. tak tahu bile boleh dpt.

kalau korang nak order barang aku ajar:

1. sign in kat http://www.bmukshopper.com. lepas tu masukkan order pada "place order". tapi penting kena tahu code barang yang nak dibeli.code barang sila rujuk kat iklan jualan tu. macam vacum aku BMUK000314 kan keluar lah Vacum tu. aku saje google amazon. mmg bagus review org pasal vacum ni. so tunggu jelahkan

2. bayar secara online . kemudian masukkan maklumat pembayaran tu dr bank mana berapa dan bila tarikh bank in duit.

3. tunggu reply dr BMUK tu.

ni order pertama aku. kalau ok lepas ni boleh lah aku oorder pinggan mangkuk pulak ..kannnn hihi

nama vacum Duronic VC7/BK Upright stick Vacum Cleaner. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...