Rabu, 25 Julai 2018

RAIHAN JALALUDIN BLOG THE BEST BLOG TEACHER 2018

FIRST OF ALL..nak ucapkan tahniah pada Cikgu Raihan atas effort dia post pasal bahan bahan pengajaran has utk cikgu menambah baikkan hal hal kerja kami..
suka sangta
harap menjadi sedekah amal jariah utk dia kelak..aku pun nak tiru gak macam dia tapi cam amazing sgt je dia ...

oklah so nak share apa bahan yg aku paling suka dalam blog dia

ni link blog dia ..

1. pasal bina e-book sendiri http://www.raihanjalaludin.com/2018/02/6-langkah-penghasilan-e-book-mudah.html

2. cara menhasilkan cover yang cantik..http://www.raihanjalaludin.com/2018/02/cara-menghasilkan-poster-cover-depan.html ini sangat bermanfaat utk guru guru yang nak buat buku program atau apa apa slide

cukup dua dulu lepas ni share lagi .

aku tengah cari idea utk buat Patrol Denggi peringakt sekolah ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...