Rabu, 25 Julai 2018

Patrol Denggi Peringkat Kebangsaan 2018

ringkas cerita sekolah aku terpilih untuk pertandingan peringkat kebangsaan

Apa patrol Denggi ni?

oklah aku terangkan bahasa mudah. mereka emnjadi duta kecil kerajaan nak didik masyarakat agar memahami bagaimana penyakit denggi merebak maka kita tahu membasmi nyamuk denggi

aku tengok banyak sekolah yang join. ada 4 perkara yang di nilai

1: seni persembahan
2: sosial media
3: komuniti program
4: kuiz utk melihat sejauh mana pemahaman pelajar dan ibu bapa terhadap program patrol denggi ini


ok entah macam mana aku termasuk dalam kumpulan yg akan merangka program utk patrol denggi peringkat kebangsaan ni,aku kena buat bahagian social med.


so PLAN 1 JUMPA ZAHIRAH RATU INSTA SEKOLAH AKU. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...